شعری برای منتظر
معلم عربی راهنمایی
یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 9:1 ::  نويسنده : سعیدبیگدلو

 

هوا ترست به رنگ هواي چشمانت

                   دوباره فال گرفتم براي چشمانت

اگر چه كوچك و تنگ است حجم اين دنيا

                  قبول كن كه بريزم به پاي چشمانت

بگو چه وقت دلم را ز ياد خواهي برد

           اگر چه خوانده ام از جاي جاي چشمانت

 دلم مسافر تنهاي شهر شب بو هاست

           كه مانده در عطش كوچه هاي چشمانت

تمام آينه ها نذر ياس لبخندت

                       جنون آبي در يا فداي چشمانت

چه مي شود تو صدايم كني به لهجه موج

              به لحن نقره اي و بي صداي چشمانت

تو هيچ وقت پس از صبر من نمي آيي

               در انتظار چه خاليست جاي چشمانت

به انتهاي جنونم رسيده ام اكنون

                     به انتهاي خود و ابتداي چشمانت

من و غروب و سكوت و شكستن و پاييز

                  تو و نيامدن و عشوه هاي چشمانت

خدا كند كه بداني چه قدر محتاج ست

                    نگاه خسته من به دعاي چشمانت
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معلم عربی راهنمایی و آدرس سعیدبیگدلو.LoxBlo g.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 6700
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1